Przez addmin5

Zasady odżywiania, a potencja

Zasady odżywiania

Od dawna wiadomo, że odżywianie się ma ogromny wpływ na to jak wyglądamy i jak funkcjonujemy. Krótko mówiąc, to co każdego dnia kładziemy na talerz, a następnie wkładamy do ust nie jest obojętne dla zdrowia a nawet życia. Odżywianie się stanowi odrębną i rozbudowaną dziedzinę wiedzy związaną z medycyną i nie tylko. Zaburzeniami odżywiania zajmują się dietetycy, lekarze i psycholodzy. Można powiedzieć, że odżywianie stanowi interdyscyplinarną dziedzinę wiedzy. Wiedza o prawidłowym żywieniu propagowana jest dziś niemal wszędzie. Temat właściwego żywienia poruszany jest w specjalnych programach radiowych i telewizyjnych. W Internecie są specjalne serwisy poświęcone dobremu żywieniu, dietom, dbaniu o sylwetkę itp. O zasadach odżywiania się można przeczytać w wielu gazetach. Także specjalistycznych. Na rynku dostępne są setki poradników podpowiadających krok po kroku jak i co jeść, by czuć się dobrze i wyglądać zdrowo. Dziś wiadomo, że właściwa dieta wpływa na fizyczny i psychiczny stan człowieka. Od tego co jemy zależy nasza krzepa, odporność, witalność, energia, aktywność, stan zdrowia i kondycja seksualna. Wiele lat temu stworzono pierwszą piramidę żywieniową. Na samym jej dole u podstawy były produkty zbożowe. Nieco wyżej znajdowały się warzywa i owoce, nabiał i mięso. Najwyżej znajdowały się słodycze, których jeść trzeba możliwie jak najmniej. Całkiem niedawno piramida żywieniowa uległa pewnym zmianom. Obecnie u jej podstawy umieszczono warzywa i owoce, czyli to ich trzeba jeść możliwie jak najwięcej. Nieco wyżej znalazły się produkty zbożowe, które stanowią niezbędne źródło energii. Nowością w piramidzie żywieniowej jest pojawienie się w niej wysiłku fizycznego i wody. Mięso, nabiał oleje i słodycze znajdują się mniej więcej na tych samych piętrach piramidy co wcześniej.

Czym jest potencja i związane z nią kłopoty?

kamagraMówiąc o potencji mamy na myśli głównie potencję seksualną. Potencja ta, to nic innego jak zdolność do prowadzenia pełnego i satysfakcjonującego życia seksualnego. Życie seksualne, to przede wszystkim stosunki płciowe, ale nie tylko. Seks, to także spojrzenia, gesty, słowa, pieszczoty i inne rodzaje zalotów. Zaburzenia potencji seksualnej dotyczą najczęściej samych zbliżeń. Innymi słowy, partnerzy mają trudności z odbywaniem stosunków płciowych lub z osiąganiem związanej z nimi satysfakcji. Męskie problemy z potencją seksualną, to najczęściej kłopoty z osiąganiem bądź utrzymaniem wzwodu. W Pokonaniu ich doraźnie pomagają produkowane przez firmy farmaceutyczne leki, do których należy Kamagra i Viagra. Erekcja to niezależna od woli i świadomości mężczyzny, fizjologiczna reakcja penisa na podnietę seksualną. Penis w erekcji jest sztywny, zadarty w górę, twardy i duży. Kłopoty z erekcją potrafią całkowicie zniszczyć intymne życie pary. Z tego względu nie należy ich lekceważyć, zwłaszcza jeśli nie znikają po upływie kilkunastu tygodni lub nasilają się. W takim wypadku najlepiej uczciwie omówić problem z partnerką, a następnie sięgnąć po pomoc. Leki na erekcję takie jak Viagra lub Kamagra są całkowicie bezpieczne dla zdrowia, o ile stosuje się je zgodnie z zaleceniami opisanymi w ulotce. Leków tych nie wolno przedawkowywać, ani łączyć ze sobą. Leki na wzwód stosuje się doraźnie za każdym razem, gdy chce się współżyć z partnerką. Wszystkie dostępne środki tego typu działają tylko wtedy, gdy mężczyzna jest pobudzony erotycznie.

Zasady odżywiania a potencja

Wydaje się, że spożywane pokarmy nie mogą mieć wpływu na potencję seksualną. Wydaje się, bo w rzeczywistości wpływ taki istnieje i jest udowodniony naukowo. Dlaczego jedzenie wpływa na potencję i zdolność do erekcji? Wpływa, ponieważ erekcja zależy od stanu i kondycji naczyń krwionośnych w penisie i nie tylko. Gdy układ sercowo naczyniowy działa nieprawidłowo z powodu miażdżycy, cukrzycy lub innej choroby ogólnoustrojowej, szwankuje również ukrwienie członka w trakcie stosunku. Odżywianie się zgodne z najnowszymi zasadami pomaga utrzymać układ krążenia w dobrym stanie. Zdrowa dieta to najlepsza profilaktyka potencji seksualnej. Odżywiając się zdrowo unikamy nadwagi i otyłości, które w znacznym stopniu zaburzają potencję. To samo dotyczy nadciśnienia tętniczego. A oto podstawowe zasady żywieniowe, które sprzyjają zachowaniu dobrej potencji seksualnej. Należy jeść regularnie, pięć posiłków dziennie. Nie należy przekraczać potrzebnej ilości energii. Można ją obliczyć przy pomocy kalkulatorów dostępnych w sieci. Potrzebna ilość energii, to liczba kalorii, które spalamy każdego dnia. Zależy to od wieku, płci, wzrostu, wagi i prowadzonego trybu życia. Należy pić wodę – co najmniej 2 litry dziennie. Trzeba unikać cukru, soli i sztucznych wzmacniaczy smaku. Trzeba sięgać po pełnoziarniste produkty zbożowe, takie jak pieczywo, makarony, ryż, kasze. Kilka razy dziennie trzeba jeść warzywa, najlepiej na surowo. Trzeba spożywać nabiał, mięso drobiowe i tłuste ryby morskie. Należy zdecydowanie ograniczać spożycie produktów z białej mąki, tłustego mięsa, sporządzanych na smalcu i zawierających sztuczne dodatki. Niewskazana jest żywność wysoko przetworzona i tzw. jedzenie śmieciowe. Podobnie ma się rzecz z ciastami ciastkami, czekoladkami, lodami i innymi słodkościami. Gdy potencja jest poważnie zaburzona, samo zdrowe odżywianie może nie wystarczyć. Wtedy potrzebne są leki typu Kamagra i Viagra doraźnie przywracające prawidłowe ukrwienie penisa.

Przez addmin5

Dieta na problemy z potencją

Brak libido i problemy z potencją to wstydliwy problem. Wielu mężczyzn nie chce nawet o tym mówić, bojąc się, że jest to oznaka ich “małej męskości”. Tymczasem problem ten z męskością ma niewiele wspólnego, ponieważ jego przyczyny są bardzo różne i w dużej mierze związane z obecnym stylem życia ludzi. Mało tego, problemy z libido mogą dotyczyć nawet 15% mężczyzn. Nie jest to zatem aż tak wieli wsyd, prawda? Lepiej przyznać się samemu przed sobą w czym rzecz i zacząć działać, ponieważ problem w większości przypadków da się rozwiązać w sposób mało problemowy i nieinwazyjny.

Czym jest potencja?

Z czysto medycznego punktu widzenia potencja to nic innego jak zdolność do odbywania stosunków seksualnych, mierzona w ilości reakcji seksualnych w danej jednostce czasu. Dlatego mówi się o zwiększeniu potencji. Polega to na zwiększeniu zdolności do odbywania częstych reakcji seksualnych. Bardziej potocznie potencja może również oznaczać umiejętność dostarczenia satysfakcji seksualnej partnerce oraz sobie oraz zdolność do zapłodnienia.

Dieta a potencja – jakie składniki odżywcze wpływają na potencję?

CYNK

Chyba każdy słyszał o znanym Casanovie. Podobno codziennie zjadał on ostrygi, a swoją dietę uzupełniał także w krewetki oraz inne owoce morza. Nic więc dziwnego, że cieszył się taką popularnością wśród kobiet. Wszystkie te produkty bogate są w cynk – składnik mineralny, który jest niezbędny przy produkcji męskiego hormonu płciowego, testosteronu. Niedobory tego pierwiastka skutkują mniejszym popędem seksualnym oraz obniżonym libido. Trzeb jednak podkreślić, że poprawić potencję może jedynie uzupełnienie niedoboru cynku. Jego nadmierne spożywanie nie przyniesie już takich efektów.

WITAMINA D

Witamina D odpowiada za przebieg wielu procesów w organizmie człowieka związanych z dojrzewaniem. Tak jak u kobiet jest niezbędna do prawidłowego miesiączkowania, tak u mężczyzn wpływa na potencję i libido. Witamina D znajduje się w produktach takich jak: masło i tłuste ryby (ogólnie w tłuszczach zwierzęcych). Jest syntezowana przez organizm pod wpływem promieni słonecznych. Latem zwykle nie obserwuje się jej niedoborów, ale jesienią i zimą warto ją dodatkowo suplementować, gdyż sama dieta najczęściej nie wystarczy.

NNKT

NNKT to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Należą do nich przede wszystkim tłuszcze z rodziny omega-3 i omega-6. Aby dostarczyć ich do organizmu w odpowiednich proporcjach konieczne jest ograniczenie spożywania tłuszczów zwierzęcych i włączenie do diety jak najwięcej ryb i owoców morza oraz olejów roślinnych (nierafinownaych, tłoczonych na zimno). Również popularne w ostatnim czasie nasiona chia są bogate w ten składnik.

WITAMINA B6

Witamina B6 wspmaga gospodarkę hormonalną u mężczyzn. Składnik ten znajduje się między innymi w wielu warzywach (np. w awokado), w ciecierzycy, bananach, mięsie i rybach.

SELEN

Selen to składnik odpowiadający za młodość organizmu. Dzieje się tak dlatego, że jest przeciwutleniaczem i łącząc się z wolnymi rodnikami zapobiega niszczeniu komórek ciała. U mężczyzn ponad połowa całej zawartości selenu w organizmie znajduje się w jądrach. Składnik pomaga w usuwaniu metali ciężkich i toksyn oraz wspiera pracę komórek. Można go dostarczyć, wzbogacając dietę w owoce morza, ryby oraz podroby.

ARGININA

Arginina jest aminokwasem, jednak okazuje się, że jej rola nie ogranicza się jedynie do budowania białek organizmu. Wpływa ona na naczynia krwionośne, zwiększając przepływ krwi. Dodatkowo zwiększa produkcję spermy oraz przedłuża żywotność plemników.

Leki na potencję

Dieta jest świetnym sposobem na zwiększenie potencji jeżeli problem zostanie zauważony wcześnie i wynika bezpośrednio z diety. Jednak w sytuacji, gdy zmniejszenie potencji ma inne przyczyny, konieczne może być rozpoczęcie dawkowania odpowiednich leków (np. kamagra, viagra). Przed podjęciem tych kroków warto jednak najpierw chociaż spróbować zmiany diety. Nawet jeśli nie rozwiąże to tego konkretnego problemu, na pewno poprawi twoje samopoczucie i ogólną kondycję.

Więcej informacji na https://www.aptekakamagra.pl/

Przez addmin5

Dobra dieta wpływa na potencję

Dane są alarmujące

Niewłaściwa dieta oraz brak aktywności fizycznej może być przyczyną zaburzeń erekcji. Na problemy z potencją cierpi bardzo dużo młodych ludzi. Jest to alarmujące i lekarze dużą winę przypisują stresom oraz produktom spożywczym, które są wysoce przetworzone. Spożywanie żywności ubogiej w składniki mineralne oraz unikanie warzyw i owoców wpływa na wiele układów w naszym ciele, nie jest bez znaczenia też dla potencji. Młodzi ludzie prowadzą siedzący tryb życia, nie mają czasu na aktywność fizyczną. Nadmierne kilogramy mogą pogarszać sprawność seksualną.

Co należy wykluczyć z diety?

Jeśli chcemy zachować właściwy poziom testosteronu musimy wyłączyć z diety żywność wysoce przetworzoną. Przede wszystkim rezygnujemy z białego pieczywa oraz produktów mącznych. Białe pieczywo powoduje bardzo szybki wzrost poziomu glukozy we krwi, co negatywnie wpływa na pracę trzustki i w rezultacie szybko przybieramy na wadze. Unikamy też nadmiernych ilości alkoholu. O ile małe dawki mogą nam pomóc się rozluźnić, to alkohol w nadmiernych ilościach jest wrogiem dobrego seksu. Staramy się też ograniczyć słodycze oraz żywność typu fast food. Powinniśmy zrezygnować z tłuszczów pochodzenia zwierzęcego, a zwłaszcza z tłuszczów nasyconych.

Co dodać do diety?

Na pewno należy zwiększyć ilość spożywanych warzyw oraz owoców. Najważniejsze są świeże i surowe warzywa, ponieważ nie podnoszą tak szybko poziomu glukozy we krwi. Owoce i warzywa są źródłem antyoksydantów, a przeciwutleniacze sprzyjają naszemu układowi krwionośnemu. Orzechy na potencje działają bardzo dobrze, zawierają tłuszcze nienasycone, obniżają poziom złego cholesterolu i korzystnie wpływają na gospodarkę tłuszczową organizmu. Dodatkowo pestki oraz orzechy zawierają dużo witamin z grupy B oraz cynku. Cynk korzystanie działa na poziom testosteronu. Dużo tego pierwiastka zawierają też ostrygi i inne owoce morza.

Inna pomoc przy impotencji

W krótkotrwałym leczeniu problemów z erekcją można zastosować preparaty na bazie sildenafilu. Środkiem, który zawiera 100 mg tej substancji jest Kamagra. To tańszy odpowiednik popularniej niebieskiej tabletki, która jeszcze kilka lat temu była lekiem wyłącznie na receptę. Teraz można łatwo zamówić środek na potencję w Internecie, przesyłka będzie dyskretna, a my oszczędzimy sobie wizyty w aptece. Kamagra zażyta powinna być godzinę przed planowanym stosunkiem. Ważne jest żeby nie łączyć jej z alkoholem, ponieważ napoje wyskokowe mogą obniżać jej działanie. Pamiętajmy też, aby zadbać o odpowiednią atmosferę w sypialni.

Źródło: https://www.aptekakamagra.pl/