Zasady odżywiania, a potencja

Zasady odżywiania

Od dawna wiadomo, że odżywianie się ma ogromny wpływ na to jak wyglądamy i jak funkcjonujemy. Krótko mówiąc, to co każdego dnia kładziemy na talerz, a następnie wkładamy do ust nie jest obojętne dla zdrowia a nawet życia. Odżywianie się stanowi odrębną i rozbudowaną dziedzinę wiedzy związaną z medycyną i nie tylko. Zaburzeniami odżywiania zajmują się dietetycy, lekarze i psycholodzy. Można powiedzieć, że odżywianie stanowi interdyscyplinarną dziedzinę wiedzy. Wiedza o prawidłowym żywieniu propagowana jest dziś niemal wszędzie. Temat właściwego żywienia poruszany jest w specjalnych programach radiowych i telewizyjnych. W Internecie są specjalne serwisy poświęcone dobremu żywieniu, dietom, dbaniu o sylwetkę itp. O zasadach odżywiania się można przeczytać w wielu gazetach. Także specjalistycznych. Na rynku dostępne są setki poradników podpowiadających krok po kroku jak i co jeść, by czuć się dobrze i wyglądać zdrowo. Dziś wiadomo, że właściwa dieta wpływa na fizyczny i psychiczny stan człowieka. Od tego co jemy zależy nasza krzepa, odporność, witalność, energia, aktywność, stan zdrowia i kondycja seksualna. Wiele lat temu stworzono pierwszą piramidę żywieniową. Na samym jej dole u podstawy były produkty zbożowe. Nieco wyżej znajdowały się warzywa i owoce, nabiał i mięso. Najwyżej znajdowały się słodycze, których jeść trzeba możliwie jak najmniej. Całkiem niedawno piramida żywieniowa uległa pewnym zmianom. Obecnie u jej podstawy umieszczono warzywa i owoce, czyli to ich trzeba jeść możliwie jak najwięcej. Nieco wyżej znalazły się produkty zbożowe, które stanowią niezbędne źródło energii. Nowością w piramidzie żywieniowej jest pojawienie się w niej wysiłku fizycznego i wody. Mięso, nabiał oleje i słodycze znajdują się mniej więcej na tych samych piętrach piramidy co wcześniej.

Czym jest potencja i związane z nią kłopoty?

kamagraMówiąc o potencji mamy na myśli głównie potencję seksualną. Potencja ta, to nic innego jak zdolność do prowadzenia pełnego i satysfakcjonującego życia seksualnego. Życie seksualne, to przede wszystkim stosunki płciowe, ale nie tylko. Seks, to także spojrzenia, gesty, słowa, pieszczoty i inne rodzaje zalotów. Zaburzenia potencji seksualnej dotyczą najczęściej samych zbliżeń. Innymi słowy, partnerzy mają trudności z odbywaniem stosunków płciowych lub z osiąganiem związanej z nimi satysfakcji. Męskie problemy z potencją seksualną, to najczęściej kłopoty z osiąganiem bądź utrzymaniem wzwodu. W Pokonaniu ich doraźnie pomagają produkowane przez firmy farmaceutyczne leki, do których należy Kamagra i Viagra. Erekcja to niezależna od woli i świadomości mężczyzny, fizjologiczna reakcja penisa na podnietę seksualną. Penis w erekcji jest sztywny, zadarty w górę, twardy i duży. Kłopoty z erekcją potrafią całkowicie zniszczyć intymne życie pary. Z tego względu nie należy ich lekceważyć, zwłaszcza jeśli nie znikają po upływie kilkunastu tygodni lub nasilają się. W takim wypadku najlepiej uczciwie omówić problem z partnerką, a następnie sięgnąć po pomoc. Leki na erekcję takie jak Viagra lub Kamagra są całkowicie bezpieczne dla zdrowia, o ile stosuje się je zgodnie z zaleceniami opisanymi w ulotce. Leków tych nie wolno przedawkowywać, ani łączyć ze sobą. Leki na wzwód stosuje się doraźnie za każdym razem, gdy chce się współżyć z partnerką. Wszystkie dostępne środki tego typu działają tylko wtedy, gdy mężczyzna jest pobudzony erotycznie.

Zasady odżywiania a potencja

Wydaje się, że spożywane pokarmy nie mogą mieć wpływu na potencję seksualną. Wydaje się, bo w rzeczywistości wpływ taki istnieje i jest udowodniony naukowo. Dlaczego jedzenie wpływa na potencję i zdolność do erekcji? Wpływa, ponieważ erekcja zależy od stanu i kondycji naczyń krwionośnych w penisie i nie tylko. Gdy układ sercowo naczyniowy działa nieprawidłowo z powodu miażdżycy, cukrzycy lub innej choroby ogólnoustrojowej, szwankuje również ukrwienie członka w trakcie stosunku. Odżywianie się zgodne z najnowszymi zasadami pomaga utrzymać układ krążenia w dobrym stanie. Zdrowa dieta to najlepsza profilaktyka potencji seksualnej. Odżywiając się zdrowo unikamy nadwagi i otyłości, które w znacznym stopniu zaburzają potencję. To samo dotyczy nadciśnienia tętniczego. A oto podstawowe zasady żywieniowe, które sprzyjają zachowaniu dobrej potencji seksualnej. Należy jeść regularnie, pięć posiłków dziennie. Nie należy przekraczać potrzebnej ilości energii. Można ją obliczyć przy pomocy kalkulatorów dostępnych w sieci. Potrzebna ilość energii, to liczba kalorii, które spalamy każdego dnia. Zależy to od wieku, płci, wzrostu, wagi i prowadzonego trybu życia. Należy pić wodę – co najmniej 2 litry dziennie. Trzeba unikać cukru, soli i sztucznych wzmacniaczy smaku. Trzeba sięgać po pełnoziarniste produkty zbożowe, takie jak pieczywo, makarony, ryż, kasze. Kilka razy dziennie trzeba jeść warzywa, najlepiej na surowo. Trzeba spożywać nabiał, mięso drobiowe i tłuste ryby morskie. Należy zdecydowanie ograniczać spożycie produktów z białej mąki, tłustego mięsa, sporządzanych na smalcu i zawierających sztuczne dodatki. Niewskazana jest żywność wysoko przetworzona i tzw. jedzenie śmieciowe. Podobnie ma się rzecz z ciastami ciastkami, czekoladkami, lodami i innymi słodkościami. Gdy potencja jest poważnie zaburzona, samo zdrowe odżywianie może nie wystarczyć. Wtedy potrzebne są leki typu Kamagra i Viagra doraźnie przywracające prawidłowe ukrwienie penisa.

0 komentarze/y

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *